Hello all you fashion addicts out there!

<3

10.12.11

THE SHAPESHIFTERS


Napokon sam otišla i na njihov koncert. Prošle nove godine htjela sam ići na njih u Aquarius ali nije mi bilo suđeno. I taman petak prije mog rođendana su došli u Osijek! I ja sam odlučila da ću tako proslaviti rođendan, što se tiče ludovanja i partyja. Petra i ja imale smo pravi mali ženski izlazak. Krenule smo se zagrijavati u njezinom stanu sa njihovim pjesmama na repeatu.
Obje ih obožavamo slušati i nije uopće bilo sumnje da ćemo ići. Naš doživljaj su jedino smanjili gužva, onaj dim kojeg puštaju i od kojeg smo se skoro ugušile te moje nove cipele koje još trebam dobrano razgaziti (eh, kad se žena ne može pomoći kada su nove cipele u pitanju). Al dečki su bili zakon! Znaju zagrijati atmosferu.



My outfit for concert.


Bilo je i stajliš muške ekipe.



0 comments: