Hello all you fashion addicts out there!

<3

11.12.11

KUHARICE

Petra i ja smo pola dana provele u kuhinji radeći kolače i sendviče za moj rođendan. Evo ukratko kako je prošlo: Cheesecake je ispao super, brownes-i su katastrofora (naravno da nisu onako kao što izgledaju na netu, što sam, pobogu, očekivala?!), preslatki su i prezasitni, mislim da bi šećeraš umro od jednog zalogaja. Zapečeni sendviči su bili ok, a oblatne su potpuno propale jer izgleda da recept nije bio dobar. Sve ovo smo radile prvi puta tako da nismo imale pojma kako će sve to skupa izgledati. Ali bitno je da smo se mi dobro zabavile! 
Kuharica No1

Kuharica No2

My cheesecake.

Znači, brownesi nisu ispali kako su trebali. Ne pokušavajte kod kuće. Mislim jestivi su, ali nisu nešto najfinije što sam probala.


Iva u misiji jedenja cheescake-a.

Pravljenje nereda naša je istinska profesija.

0 comments: