Hello all you fashion addicts out there!

<3

9.12.11

My birthday menu

Za svoj 19. rođendan odlučila sam se baciti u kulinarske vode i svoje cure ove nedjelje počastiti sa nečim ukusnim made by me. Našla sam na internetu brownies-e koji izgledaju božanstveno i odlučila sam da će se naći na mojem rođendanskom meniu. I stvarno ih je jednostavno napraviti :D  I pozvala sam Petru kao pojačanje u kuhinji!

Who wants a piece?


Iznenadit ću ih i sa cheese cake-om kojeg svi vole, ali moj dodatak će biti Twix u njemu. Nisam to nikada probala i nemam pojma kako će to ispasti ali mislim da ne može biti uopće loše. Volimo cheese cake i vooolimoooo Twix!

Još ću par stvari napraviti ali o tome u novome postu gdje ću vam pokazati kako izgledaju moje kulinarske sposobnosti i kako na kraju će sve to ispasti.

Još se samo za film neki dobar moram odlučiti, neki pravi ženski!

0 comments: