Hello all you fashion addicts out there!

<3

9.2.10

POM POMS

Ove gombice me oduševljavaju!  Accesorize ih je iskoristio ove zime za svoje šalove, a ja sam odlučila sama naučiti raditi te male šarene loptice (da, da, voljela bi ja naučiti i štrikati i heklati i sve te bakine fore)... Zato sam se zaputila  do bake koja majstorski radi sve te meni komplicirane rukotvorine. Pokazala mi je svu mudrost izrade gombica (pa i nije to tako jako complicated!) i zajedno smo napravile ovu koja meni strši s glave. Sada je samo na meni red da se ja bacim na posao, kupim svakakve šarene vune i krenem bakinim stopama. I ja hoću tako lijepi šal kakav ima Accesorize!!!
PS Ukoliko želiš naučiti praviti gombice pogledaj Kid Craft

 

Taj predivni Accessorize šal

                                                        
That wonderful Acessorize scarf! 
                                         
 

  
Moja prva gombica!
My first pom pom!

These pom poms are really cute! Accesorize used them in their winter collection of scarves, they are so colorful. A friend of mine has got one (in the photo) but I didnt want to buy one. 
I have decided to learn how to make it myself.  No kidding, I would really like to learn all those "old fashioned" skills my granny knows - kniting, embroydery.. So I paid her a visit with a handful of wool. She showed me how to make a pom pom (this one on my head is the first one I made). Actually, it is not complicated to make them at all. If you want to learn how, go to Kid Craft

 

This one is nice, too.

0 comments: