Hello all you fashion addicts out there!

<3

9.1.12

Kava u Divasu

O kafiću Divasu sam u zadnje vrijeme čitala po našim blogovima i stranicama kao o novom IT mjestu u Zagrebu i idealnom kafiću za popiti kavicu. Odmah sam ga upisala kao jednu od destinacija koje moram obići čim me putevi odvedu u Zagreb. Divas je neprestano krcat i tu se skuplja umjetnički nastrojena ekipica i svi oni koji vole uživati u zanimljivom dizajnu interijera. Odvukla sam Vedranu tamo i kako se nismo vidjele 100 godina više sam bila zaokupljena pričom, tako da ga nisam uspjela slikati onoliko koliko sam htjela. Evo donosim vam par fotkica detalja koji su meni bili zanimljivi (iako ih je Divas prepun i mogla bih ovdje staviti mali milijun slika). Najprepoznatiljiviji je po knjigama koje vise po zidovima i stolovima s lopatama. Vama prepuštam da otkrijete kako Divas izgleda u potunosti, neka vas iznenadi.  Sljedeći puta kada ne budete znali kamo na kavicu uputite se prema Martićevoj 17!

P.S Imaju ooooooodličan crni čaj s mlijekom, moja preporuka!



Imaju genijalne šećeriće, ponjela sam par komada i sestrični koja ih skuplja, mislim da će ovim primjerkom biti oduševljena.



Baš sam se nasmijala ovom posteru. Dame nikada ne otkrivaju svoje godine, Barbie najbolje zna!






Ja obožavam drukčije okičene borove, a ova ideja mi je odlična, pogotovo za kafić.






Natpis na vratima ženskog wc-a.


0 comments: