Hello all you fashion addicts out there!

<3

4.12.11

Jedna 38 i jedna 39

Jučer sam dobila nove cipele!! Koje su skoro pa identične onima koje sam vidjela na netu. Kupila sam ih u Berški a one su moj poklon za rođendan. Čim sam ih vidjela znla sam da su to te koje želim imati i odmah zaboravila sve one koje si želim naručiti sa interneta. U cijeloj toj euforiji, sreći i histeriji dogodilo se nešto što se može dogoditi samo ovakvim bistrim ljudima kao što sam ja. Kupila sam jednu 38 a jednu 39 veličinu. I nisam to ni shvatila dok ih nisam obukla u subotu navečer. Kad sam se požalila da mi je jedna veća od druge rekli su mi da je to normalno jer je ljudima jednu stopalo malo veće od drugoga. Ma meni je to sve zajedno bilo sumnjivo. I naravno....




Cipela je uspješno zamjenjena i sada su obje 38.

0 comments: