Hello all you fashion addicts out there!

<3

17.12.11

Etno dresses

Na osječkom sajmu antikviteta može se pronaći i vidjeti stvarno svega i svačega zanimljivoga. Zadnji puta kada sam bila za oko su mi zapele preslatke curice koje su bile obućene u šarene nošnje. S njih su boje jednostavno prštale i bilo ih je nemoguće ne vidjeti. Nošnje su izvezene ručno od jakooooo puno šarenih perlica i šljokica (stvarno ne znam kome se to da raditi i koliko vremena to iziskuje). Na suncu se sve to presijavalo i šljokičalo i izgledalo je prekrasno. Na njima ima milijun detalja i boja.
Kao ljubiteljica svega što je etno i ja bi voljela posjedovati jednu takvu veliku etno izvezenu haljinu. PItala sam ženu koja se razumije u to i ona mi je rekla da naravno da je moguće takvo šta napraviti ali jedna bi koštala oko 4000 kn. Hmmmm...stvarno su mi lijepe ali mislim da ću sačekati možda jednom kada budem stvarno bezobrazno bogata.

0 comments: