Hello all you fashion addicts out there!

<3

3.11.11

WINTER TURBAN

Pronašla sam komad super starog pletiva, sjetila se da imam puno bisernih perlica koje sam davno naručila preko e-baya (i obećala si da ću ih jednom iskoristiti). A kako obožavam turbane, nastao je ovaj kojeg sam zbilja iznosila u svim prilikama. Jako ga je lagano za napraviti a izgleda genijalno sa svim kombinacijama. 
Ovakve velike trake-turbane možete napraviti u svim bojama i materijalima, sa svakakvim ukrasima. Potrebni su vam samo: duguljasti komad tkanine/pletiva, konac i igla, perlice (ili možda ne) i malo volje, truda i vremena. Možete biti sigurni da ćete biti šik i da će vaš turban biti primjećen.
Kako sam ga sve i gdje nosila....



Na ovogodišnjem Cro-a-porteru.

Turban je na mojoj reviji Malih Parižanki nosila Korina. Ma zar nije genijalna? 

A ovako ga nosi moja sestra. 



0 comments: