Hello all you fashion addicts out there!

<3

21.11.11

The First Ten

Danas je žiri iz Stilista odabrao 10 cura koje su ušle u finale za natječaj ''Very stylish girl 2011''. Pošto danas nisam bila na kompu i nisam vidjela, mama mi je maloprije javila da nisam među finalisticama. Nije baš da sam presretna što nisam odabrana ali ja i dalje volim svoj stil i dalje ću ga furati. Od 10 odabranih za 5 smatram da su zaslužile biti u finalu a 5 me i nisu baš oduševile (e, pa probajte pogoditi koje). Bilo je tu još dobrih cura, ali naravno da nisu sve mogle ući u prvih 10. Po mojoj procjeni, proći će neka za koju najmanje očekujem, tako to uvijek biva.







Evo vam pa pogledajte ostatak cura koje su odabrane. Ma ima i Hrvatska par cura koje se znaju obući, šta god drugi pričali. Glasajte za svog favorita!

0 comments: