Hello all you fashion addicts out there!

<3

19.11.11

DENIS MENIS- PHOTO GUY

Ovo je njegov genijalan ''autoportret''. Dečko, osim što stoji iza fotića, super se snalazi i ispred njega.


Denisa sam upoznala prošlog ljeta kada mi se javio preko fejsa. Rekao mi je da me vidio u gradu i da bi volio napraviti fotosešn samnom (blush). Do tada nisam znala za njega, ali čovjek mi je laskao, a nije da se ja ne volim slikati. Našli smo se i tako su prošlog ljeta nastale prve moje slikice s njegovim fotićem.




Ana i ja na njegovoj prvoj izložbi u Vinkovcima. Slikao nas je, naravno, on.

Obožavam njegov rad i sigurna sam da tog dečka čeka velika karijera. Malo-malo ga gnjavim da me fotka (kad na njegovim slikama uvijek ispadnem super!). Sada je u Zagrebu pa mi ga je malo teže uhvatiti za neki novi fotosešn. Ali ne sumnjam da ćemo napraviti još pokoju dobru fotkicu.

Ima on još puuuuuno jako dobrih slika i ideja. Have a look....











0 comments: