Hello all you fashion addicts out there!

<3

25.10.11

HTC CRO-A-PORTER 2011

Naš dragi Viktor Drago kojega smo sreli na Fashion Incubatoru u Osijeku pozvao nas je ove godine na Cro-a -porter. Tako da smo se sletili u Zagreb, skockali se i uputili u West Gate. Viktor je bio prekrasan i potrudio se da se odlično provedemo. Malo smo se muvali oko hrvatskih modnih ''celebrityja'' i pravili se važni. Naravno da smo sve dobrano iskomentirali. 
Najsmješnije od svega je bilo naše dolaženje do West Gatea. Čista strka i zbrka. To je otprilike izgledalo ovako:
1. dan: Josipa i ja zakasnili smo na bus u 8 pa smo uzeli taxi kojeg je vozio presmješni bosanac koji nije znao put (hvala Bogu, Josipa nas je navigirala) i koji nas je izašao pravo malo bogatstvo (suza u oku)

2.dan: Stižemo na vrijeme na bus (jedva) i onda ga čekamo još najmanje pola sata i bojimo se da uopće neće doći. Hvala bogu, nakon malog smrzavanja ukrcali smo se i odahnnuli.

3. dan: OPET ne stižemo na prokleti bus! TRČIMO! Svi naši su stigli na vrijeme, a Josipa i ja ko manijaci mašemo busu koji je krenuo i prošao pored nas. Hvatamo gradski bus i cijelo vrijeme presjedamo i lovimo bus za West Gate. (U međuvremenu naši se posvađaju sa vozačem jer nam nije htio stati kada smo mahale i skoro bivaju izbačeni i sami). Vani lije kiša i užasno je hladno a nas dvije smo se stisnule ipod kišobrana u Zaprešiću na busnoj stanici i stopamo autima. Nitko nam ne želi stati. A baš smo se sredile! Izgubile smo već sve nade kada odjednom stiže neki novi bus za West Gate za koji uopće nismo znale a mi skoro padamo u nesvjest od sreće! Plaćamo ga 16 kn al to nije ništa, prije samo nekoliko minuta mislili smo da ništa od našeg trećeg dana na Cro-a-porteru. UUUUFFF!
O revijama, sigurna sam, dosta ste se načitali na drugim blogovima, stranicama i časopisima. Tako da ću ja preskočiti taj dio, jer zbilja bi se moglo puno tu napisati.


Sa Zigmanom poslije njegove revije treći dan. Čovjek je rasturio i malo se smrzuti, da ga dočekamo i čestitamo mu, nije nam bio problem.

Antun i ja drugi dan u isčekivanju novih revija.

Damir u svojoj šik smeđoj kombinaciji i ja. Sa kombinacijima od sljedećeg dana završili smo na fashion.hr-u!

Spremile se mačke prvu večer za cro-a-porter.(Zezali su me da izgledam kao ruska grofica Svetlana ili tako nešto).

Sa Nenadom Korkutom koji je jedan od simpatičnijih ljudi u Hrvatskoj u ovome poslu.

Cool osječka ekipica harala je Cro-a-porterom

Treći dan sa Štimcem koji je prvi dan i nosio jednu reviju. (Al smo si ozbiljni)

Nove naušnice koje sam taj dan kupila na Britancu za 10 kuna! i naravno da sam ih odmah morala staviti(super su mi išle uz kombinaciju). Jednu sam nažalost isti taj dan izgubila ali ovu drugu već vidim kao neki broš ili prsten.

Slika skinuta sa fashion.hr-a


''Dolce&Gabbana'' kako ih ja volim zvati. Naši budući modni dizajneri!

Naša tri mušketira, naše bolje polovice.

0 comments: