Hello all you fashion addicts out there!

<3

10.10.11

That gorgeous shoes


Svi znamo da u trgovinama i nemamo ''bogznakakav'' izbor cipela. Ako slučajno i nađete neke dobre znate da će ih imati pola grada. Nasreću, otkrila sam nešto predivno... online shopping. Uz dobro nam znan e-bay, postoji tu još odličnih stranica. U tom ogromnom izboru prelijepih cipela teško se odlučiti za njih par, a kamoli za jedne. Tako da patim, nemoguće ih je imati sve.



Evo nekih novih koje sam dodala na svoj popis želja....

Ove gležnjače našla sam na stranici Asos, među mnoštvom krasnih stvari. Za svoj rođendan (koji je, hvala bogu, vrlo skoro) htjela sam svojim dragim roditeljima predložiti kao poklon jedne od tih cipela. No, bilo se preteško odlučiti za samo jedne, odluka je bila skoro pa nemoguća. Uz ove čizmice imala sam još par njih u užem izboru. Ipak, na kraju je odluka pala na ove starinske jesenske gležnjače. Mislim da će se super uklopiti u moj vintage ormar.


Pa zašto, pobogu, TopShop nema dostavu u Lijepu našu Hrvatsku?!?! Već se vidim kao Disco Queen u ovoj njihovoj kopiji Miu Miu cipela. Izgledaju kao da su ispale iz Ludih sedamdesetih! Sad samo moram naći način da dođem nekako do njih. I'm so ready to be saturday night retro dancer!



A ovo su moje drage crno- zlatne wedges. Našla sam ih na Shoesonu. Pikiram još neke sa te stranice, naravno. 





1 comments:

Sanja said...

A koliko novaca će nas koštati tvoj rođendanski poklon? I koliko tjedana unaprijed želiš dobiti svoj rođendanski poklon?

Yours truly,
concerned parents