Hello all you fashion addicts out there!

<3

29.10.11

CARSTVO KRAME U VUKOVARU



Subotnje jutro sam provela među hrpom starog namještaja, vintage odjeće i još puno cool otpada u novootkrivenoj second hand ''trgovini'' u Vukovaru.
Pogledajte što sam sve otkrila...





Otkako sam čula za ovaj fenomenalni prostor u kojem se može kupiti gomila starih i jeftinih (i nadasve nepotrebnih) gluposti, kao prava obožavateljica starog otpada gnjavila sam mamu danima da odemo tamo.
Putem prema njemu smo prošli pokraj plakata na kojem je pisalo: ONO ŠTO NEMAMO, ČINI NAS JAČIM.  Ha da, baš prikladno.


Na prvi pogleda sam se zaljubila u ovaj dugački kožni kaput, i to ne samo zato što je savršeno pristajao mojoj smeđoj kombinaciji koju sam imala taj dan. U njemu si izgledam ko da bi mogla odmah mogla zaigrati ulogu neke špijunke iz prošlog stoljeća. Košta 150 kn i ostaje na vješalici u trgovini dok ne navratim sljedeći puta.




Četiri preslatke čašice koje bi bile savršene kao mali svjećnjaci.




Tko treba vilice i noževe po kunu?





Ova dva komada sam izvukla iz gomile kao potencijalne nove komade u mome ormaru. Torbica je baš neobična i super bi se uklapala u moju kolekciju torbi svih veličina, oblika i boja, mislim da baš ovakvu još nemam. A jesenjske boje na sakou...mmmmm...za jesen savršene!

Ja i random čovjek u potrazi za što jeftinijim i boljim stvarima.

Ovaj sivi kaput što imam na sebi je postao počasni član moje garderobe, koštao je samo 50 kn i nisam mu mogla odoljeti, a u hali je bilo zima tako da je odmah poslužio svrsi.






Još jedna luda stvar za koju bi vrlo rado mogla naći mjesta u svom ormaru


Svima onima koji vole vintage stvari koje se mogu nabaviti za siću, koji vole uživati u šarenilu hrpe sitnica, gledati zanimljive starine i nije im mrsko malo prokopati da bi pronašli, preporučila bi da navrate ovdje i vide ima li štogod i za njih.


I za kraj, još jedna u mojem novom vunenom kaputiću

Želite li vidjeti još slika iz trgovine krame u Vukovaru idite ovdje

0 comments: