Hello all you fashion addicts out there!

<3

31.10.11

Halloween!

Tea je ove godine za Halloween poželjela biti ni više, ni manje nego Lady Gaga....


 I zato smo današnji dan proveli tragajući za plavom pjenom za kosu. Obišli smo sve živo u Osijeku ali pjene nema nigdje. Tea je bila prežalosna jer je to planirala već duže vrijeme. Zato smo mama i ja poznate po genijalnim i inovativnim idejama predložile sljedeće.
Pošto smo bile u Bauhausu i kupile šerpa plavu boju za naš ladičar Tei nije preostalo ništa drugo osim....


Da, kosu sam joj obojala bojom za drvo na vodenoj bazi. Mami smo uprljale kupatilo i napravile nered ali Tea je bila plava.

Kosa joj se toliko zapetljala da mi u par trenutaka dok sam ju češljala stvarno nije bilo svejedno. Jadna se uplašila da će joj kosa otpast. Vidjet ćemo....


Boja ipak na kraju izgleda cool. I Tei se sviđa iako još nije sigurna u sudbinu svoje kose nakon ovoga. A sada slijedi gledanje horora sa frendicama.

Nadam se da ste i vi imali super ideja za Halloween i da, ako ste se odlučili obojati kosu, niste to napravili kao mi, nego kao sav ostali normalan svijet.

0 comments: