Hello all you fashion addicts out there!

<3

1.3.11

BEST WEDGES EVER

Ovaj post je napisan u spomen i dugo sjećanje na moje prekrasne platforme. Pa pročitajmo nešto o tim famoznim cipelama koje sam nosila preko brda i dolina i skoro da sam u njima mogla trčati 6 minuta na tjelesnom.




Prvi put sam ih ugledala na netu, i čim sam čula da mama ide u London znala sam točno koja je moja narudžba i želja. Dala sam joj sliku i rekla joj da ih potraži u Miss Selfridgu. Mojoj sreći nije bilo kraja kad mi je javila da je cipele našla i da su kod nje u vrečici. To su bile najbolje ljetne platforme koje sam ikada imala, i kupila bih ih opet i opet. Nosila sam ih dok se nisu raspale, nisam ih skidala. Nekim čudom one su pristajale uz sve moje odjevne kombinacije. Negdje imam i njihovu sliku koju je mama uslikala neposredno prije njihovog bacanja u smeće, morat ću potražiti.
Imam sigurno još slika s njima ali i to moram pronaći.

Evo, nosim ih čak i dok se gradom vozam na svojoj ponici. Haljina je sa moje prve revije ''Cartoon dools''.

Sa mnom su bile i kad sam išla na Exit, skakati u prvom redu na Miku. Te cipele su sa mnom prošle svašta i išle svugdje. I na ovoj slici također nosim jednu od veselih haljina sa moje revije koje sam furala to ljeto.







0 comments: