Hello all you fashion addicts out there!

<3

6.2.10

Welcome!!!!

Blogovi koje ja volim posjećivati su prepuni prekrasnih slika. Prvo pregledam slike, a tekst me baš i ne zanima, moram priznati. Nije da ne volim čitati, zapravo obožavam čitati knjige. Ali, još uvijek nemam naviku čitanja blogova. Volim samo pregledavati blogove, skenirati ih, uzdisati nad prekrasnim slikama. Zato i svoj prvi post započinjem ogromnom količinom slika koje su praznik za oči. Poskidala sam ih sa raznih sajtova i blogova. Nažalost, ne znam odakle sam ukrala tu veliku količinu poslastica za oči, pa vas ne mogu linkati na sve te divne stranice. Ali, ubuduće ću to raditi, za prvi put mi oprostite što nema izvora odakle slikice potiču.
A sad uživajte.....

Blogs that I like are full of fabulous photographs. First I look at all the photos and ...well... I must admit...I am not so much interested in the texts. It's not that I am not fond of reading. On the contrary! I love reading books!  But, I haven't developed the habit of reading blogs yet. What I like is to scroll  blogs, salivating over wonderful pictures. That's why I am begining my first post with a line of eye-candies. I copied them from various sites and blogs, but I am so sorry I don't know where I stole them from, so I can not link you to these wonderful sites. Next time, I promise, I will write the links down.

Anyway, enjoy yourselves....

xoxo Filipa





0 comments: